Posted in 2º English

DAY 14: 27/05/2020

Hello everyone! How are you today? Hoxe ao igual que o luns continuamos co noso libro de inglés, a ver se damos acabado a unidade de animais antes de que acabe o bo tempo. Asique nada, vamos a ello!

ACTIVITY 1: Calendar (se xa o fixéstedes, hoxe déixovos descansar de calendario ou ir máis rápido para apurar todo o que poidamos para ir a brincar por fóra.)

ACTIVITY 2: Vocabulary (seguimos repasando o vocabulario co mesmo xogo ca luns e centrándonos de novo nese vocabulario: “leaves” (follas), “grass” (herba), “insects” (insectos), “meat” (carne), “seeds” (semillas) e “fish” (peixe) que as imos empregar hoxe.)

ACTIVITY 3: Song + Activity Book (imos a escoitar esta canción primeiro unha vez enteira, que seguro que algunha palabriña coñeceredes xa. Despois de escoitala unha vez repasamos a ver cantos animais lembrades que dixo na canción en English. E por último, abrimos o Activity Book que é o libro branco e azul na páxina 15 (“open the activity book on page 15 please”). Volvendo escoitar a canción tedes que escribir o nome dos animais, e non me sexades vagos e vagas! Que xa vos estou vendo eu de listillos e listillas (e facedes sempre vén, hai que ser intelixentes) e sen escoitar a canción xa escribades todo.) 

ACTIVITY 4: Activity Book (seguimos co mesmo libriño, o Activity Book, e imos á páxina 17 para facer os ejercicio 8 e 9 (“go to page 17, exercises 8 and 9 please”). No exercicio 8 tedes un mogollón de letras por ahí postas, pois entre ese todo conxunto de letras tedes que rodear a palabra da comida que sae no debuxo, por exemplo no primeiro son follas que en English dicimos “leaves” e redondeamos onde aparece escrita. No exercicio 9 hai que mirar e contar o que nos manda escribindo o número de cantos hai. O primeiro debuxo é un lagarto (“lizard”) e di “insects” asique temos que contar os insectos que vai comer o lagarto e poñer o número no recadro. E así con todos! Recoméndovos que contedes sempre en voz alta para practicar os números que a algún ou algunha xa non os vai nin a lembrar.)

ACTIVITY 5: Just Dance (non me despedía de vós sen un pouco de música e educación física, que inglés danos sempre para todo. E a verdade é que decidín unha canción que estou segura segurísima de que a todos vos soa de algo casualmente. Agradecédelle ao voso super profe David que nos da moita cultura musical. E o peor é, que a canción ata fala de animais!!! Sabedes de cales fala? Porque alguén os deixou soltos…. A menear o esqueleto mentres nos fixamos na letra da canción que nos sae).

FINISH! Deixamos o libro de ladiño por esta semana, que pouco amiga son eu dese libro. Para a que vén tócanos conto contiño, a ver se vos gusta a elección que fixen! Estade preparados e preparadas que cando nos demos conta xa acabou o curso. E seguro que todos altísimos e altísimas e eu sen poder vervos!!! Vós medrade todo o que poidades e aproveitade para estar coas persoas que máis queremos deste mundo.

Lots of Love,

TEACHER SANDRA 😉

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a comment