Posted in 2º English, Pets Trailers

DAY 7: 29/04/2020

Good morning Breo! Good morning Andrea! Good morning Ainara! Good morning Adri! Good morning Hugo! Good morning Manu! Good morning Ainhoa! Good morning Joaquín! Good morning Neri! Good morning Alexia! Good morning Dani! How are you today? I am fine, thank you.

It’s Wednesday, e como bo Wednesday que é tócanos English outrace vez! O Monday mandeivos algo de libro e hoxe vamos ir máis ás actividades online se vos parece ben e espero que todos poidades acceder sen problema. Seguimos baixando a cantidade pero espero que non coa calidade. READY? 3…2…1…GO!

ACTIVITY 1: Calendar (como vos dixen xa, facédeo polo menos unha vez á semana repetindo todo que tampouco quero vos aburrades moito del. Estou mirando de cambialo xa que se está facendo velliño, que vos parece a idea?).

ACTIVITY 2: Vocabulary (seguimos repasando as palabras, repetídeas comigo cando as escoitedes. Se podedes acostumádevos á pregunto “What’s this?” e ás respostas “It’s a..”.)

ACTIVITY 3: Game (aquí tedes este xogo para seguir practicando as palabriñas que aprendimos, escoitádeas ben e escollede a opción correcta. Coméntovos que esta aplicación “Tiny Tap” tédela para descargar na tablet e nela atoparedes máis xogos; pero recomendo utilizar un ordenador para abrila)

ACTIVITY 4: Yoga (exactamente, o que ledes, en inglés tanto aprendemos animais como nos poñemos a estarricar as patas para representalos. Cando estedes listos dádelle play ao vídeo e fixádevos ben que animais ides facer, a ver se por un casual xa sabíades como se dicía en English)

FINISH! Así de relaxados rematamos hoxe a clase de inglés. No vídeo falaban igual algo rápido pero tivéstedes uns profesores un tanto animales! Que se un “cat”/gato, un “dog”/can, unha “bee”/abella… Ata a vindeira semana!

Love,

TEACHER SANDRA 😉

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s