Posted in Games, Level 1 - 2, To Be

GAMES: Complete with TO BE

Captura de pantalla 2017-06-02 a las 14.10.26.png

Verb TO BE – Pick the correct answer

Today I upload you a link to a wonderful web page where you can find a lot of games for practicing English. It is for beginners because it is an easy exercise.

This game specifically, it is dedicated to the verb TO BE. I will try to make o recompilation so you can have them organized and easy to find. Hope you like it and give it a try. Click the links!


Hoy os subo un link a una página web muy buena donde podréis encontrar muchos juegos para practicar Inglés. Es para principiantes porque el ejercicio es muy fácil.

Éste en concreto, está dedicado al verbo TO BE (ser o estar). Intentaré hacer una recopilación para que los tengáis organizados y al mismo tiempo fáciles de encontrar. Espero que os guste y lo intentéis. Clicar en los links!

Captura de pantalla 2017-06-02 a las 14.10.26.png
http://www.mundoprimaria.com

Verb TO BE – Pick the correct answer

Advertisements

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s