Posted in 5º ARTS AND CRAFTS, 5º English, 6º ARTS AND CRAFTS, 6º English

WEEK 2: 05/06/2020 – 12/06/2020

Good day to you all! How are you? A videochamada foi perfectísima, iso que o vocabulario da historia era complicadillo eh? Nunca tantas veces vimos sinónimos da palabra “asqueroso” en English. Pero bueno, así aprendemos moito máis e sobre todo se é con este carismático can.

ACTIVITY 1: Calendar (sempre empezamos co calendario unha vez á semana, intentade facelo aínda que non vos apeteza vale? Unha vez polo menos cada sete días que xa case acabamos o curso).

ACTIVITY 2: Video (déixovos o conto pero contado por min por se queredes practicar a pronunciación daquelas palabras que son máis complicadillas como “Hygiene” que se escribe coma en español pero nanai coa pronunciación).

ACTIVITY 3: Storytelling (e aquí vos van as imaxes páxina a páxina por se queredes contalo vós a alguén, familiar, animal, ser vivo…dame igual. Iso si, se llo contades a alguén mandádeme o vídeo de como falades e como vos escoitan as pitas ou quen sexa 😉

STORYTELLING – PDF (para descargar)

ACTIVITY 4: Vocabulary (comezamos a traballar a historia con algún vocabulario que sae dela, máis que nada para aprender moitas máis palabras novas en English e repasar algunhas que seguro que xa sabíades como “ears” ou “clean”. Tedes opción de imprimir ou facela online pero se a facedes online escribide todo con maiúsculas para que o dea por válido vale? E mandádeme foto ao correo: showandtext@gmail.com)

PIG THE STINKER – Vocabulary to do online (para facer no PC, tablet ou móbil)

PIG THE STINKER – Vocabulary to print out (para descargar e imprimir)

ACTIVITY 5: Reading comprehension (e aquí con estas dúas fichiñas analizamos máis de cerca o conto. Fixádevos ben nas preguntas de comprensión vale? En secundaria traballan moito con elas e así xa ides preparadísimos en English)

READING COMPRENHENSION – print out (para descargar e imprimir)

ACTIVITY 6: Worksheet 1 (outra fichiña máis facilísima sobre o conto. No primeiro exercicio tedes que poñer se son verdadeiras ou falsas (se a facedes online escribide “true” e “false” todo en minúsculas) e no segundo exercicio tedes que ordenar esas oracións segundo van acontecendo na historia; nos cadradiños de abaixo ides poñendo a letra en maiúscula por orde)

WORKSHEET 1 – online (para facer no PC, tablet ou móbil)

WORKSHEET 1 – print out (para descargar e imprimir)

ACTIVITY 7: Worksheet 2 (e a última de todas as fichas que consiste en repasar os comparativos e os superlativos. Lembrade que os comparativos era engadir -ER THAN ao adxectivo se tiñan unha sílaba ou acababan en “Y” que tiñesen dúas sílabas e poñer “MORE … THAN” se tiñan dúas ou máis sílabas deixando o adxectivo como está. Os superlativos había que engadir “THE …-EST” para os de unha sílaba ou os que remataban en “Y” e poñer “THE MOST …” para os de máis dunha sílaba deixando o adxectivo como está. Agora explícovos os exercicios: no primeiro tedes que poñer os adxectivos do recadro debaixo de cada canciño segundo vexades. No exercicio dous tedes que facer catro oracións en comparativo empregando os adxectivos que puxéstedes debaixo de Pig (podedes inventalas e escribir: Pig é máis sucio que unha araña) e no exercicio tres tedes que facer oracións en superlativo cos adxectivos de Trevor e tamén podedes inventalas como por exemplo “Trevor é o máis limpo” e así co resto).

WORKSHEET 2 – print out (só tedes para descargar e imprimir porque non podo facela online ao ser de resposta libre e crear as vosas propias oracións. Se non podedes imprimir escribídeas na libreta de English).

ACTIVITY 8: Craft (déixovos diversas manualidades para facer, como esta semana foi o día do medio ambiente eu propóñovos sobre todo facerlle unha casiña para paxaros que son moi sinxeliñas se non tedes ningunha e así promovemos un pouquiño o coidado dos seres vivos que ao noso lado manteñen a o noso planeta en orde con cada un a súa función. Asique xa sabedes, a reciclar para facer manualidades e a reciclar no noso día a día tamén. Calquera opción que elixades eu estou contentísima con ela, iso si, mandádeme a foto de como quedou vale? Non vos esquezades que sodes capaces de moito e sede creativos todo o que poidades).

FINISH! Outra semana máis feita e rematada. Sei que xa estaredes cansos, pois estamos a final de curso aínda que non o pareza pero eu tamén estou coma vós. Imos darlle todo o que nos quede unha semaniña máis e despois teredes o voso merecido descanso. E merecedes un aplauso ben grande, vós e as vosas familias que entre todos e todas demos seguido adiante! BRAVO!

Love you loads,

TEACHER SANDRA 😉

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s