Posted in 1º English

DAY 13: 25/05/2020

Hello Celia! Hello Xoel! Hello Lía! Hello Xandre! Que tal o fin de semana? Con este tempazo de verán espero que moi ben. Comezamos outra semaniña máis con inglés. Tócanos libro! A ver se nos acordamos dos animalejos que estivemos aprendendo, que seguro que si.

ACTIVITY 1: Calendar (non podía ser doutro xeito, intentamos repetir todas todiñas as palabras, lévenos o tempo que nos leve! (perdónovos os números, que contar ata 30 seguro que vos leva un bo cacho) e non vos esquezades de mirar pola ventá para ver que tempo fai!)

ACTIVITY 2: Vocabulary (póñovos este xogo para que clicedes na opción correcta segundo o debuxo que vexades, pero fixádevos sobre todo en “jump” (saltar), “walk” (camiñar), “swim” (nadar), “fly” (voar), “run” (correr), “climb” (escalar) que as imos empregar hoxe.

ACTIVITY 3: Listening (vamos a abrir o libro que é vermello na páxina 56 e imos facer dous exercicios de escoitar. No exercicio 11 temos que escoitar o que van dicindo e repetir e sinalar a imaxe desas 6 que di (podedes parar o vídeo cantas veces vos faga falta) e imitar a acción con xestos. No exercicio 12 temos que escoitar unha historia un gato chamado “Ping” e un can chamado “Pong” moi orixinal todo. Vós fixádevos nas expresións: “The elephant can walk” (o elefante pode camiñar), “The crocodile can swim” (o cocodrilo pode nadar), “The frog can jump” (a rá pode saltar), “the monkey can climb” (o mono pode escalar). E o gato pregúntalle a Pong: “Can you fly?” (podes voar) e contesta “No, you can’t” (non podes). Para resumir, empregamos “CAN” cando os animais PODEN facer algo e “CAN’T” cando non poden facer algo. Podedes facerlles preguntas aos nenos e nenas utilizando o exemplo do gato “Can a parrot fly?” (pode voar un loro) e que vos respondan: “Yes, it can” (si que pode) ou “No, it can’t” (no pode). Déixovos outras por aquí por se queredes practicar o oral pero facede como poidades e non vos preocupedes se non o entenden ben ou non sodes capaces de explicarlles, para o curso que vén van a volver a dalo. “Can an elephant climb?”, “Can a giraffe walk?”, “Can a dog swim?”, “Can a crocodile run?”. Déixovos aquí a imaxe coa páxina que tedes que facer por se non dades chegado a ela ou tedes problemas para atopala, son dous exercicios pero están na mesma páxina.

ACTIVITY 4: Activity book (agora toca coller o outro libro, o que é branco e vermello que ponto activitiy book. Na clase diríalles o típico de: “Open the activity book on page forty-five, exercise 6… are you ready?” Abrímolo pola páxina 45 e imos facer o exercicio 6 que nos di “Read and match” (le e une) e vai ser o que teñen que facer, len os textos e teñen que unilos cos animais dos que falan. Se queren poden colorear os debuxos. Déixovos aquí unha imaxe da páxina para que ninguén se me perda).

FINISH! Espero que non fose moito traballo e o poidades ir facendo cando teñades tempo nos días que vos fagan falta. Calquera cousiña xa sabedes que tedes o meu correo á vosa total disposición: showandtext@gmail.com Moito ánimo!

Best wishes,

TEACHER SANDRA 😉

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s