Posted in 3º English, 4º English

DAY 18: 20/05/2020

Hello! How are you today? Continuamos a nosa semana de inglés, seguimos practicando as descripcións de persoas, que a estas alturas xa seguro que as sabedes de memoria.

ACTIVITY 1: Calendar (esta semana non podía pasar sen o noso calendario querido, que seguro que o botades de menos).

ACTIVITY 2: Vocabulary (empezamos por esta ficha sinxeliña para repasar as palabriñas, clicades e escoltades como se din, repetides en voz alta e facedes os exercicios seguintes para practicar. O primeiro é de unir o que escoitedes co debuxo e o seguinte clicar na palabra correcta).

ACTIVITY 3: Worksheet 1 (nesta ficha tedes para facela online ou para imprimila. O que hai que facer é mirando para a imaxe, completamos con “HAS GOT” (ter) ou “IS” (ser). A persoa da imaxe recórdavos algo moi importante para que non piquedes coma sempre…os ingleses non din que “teñen tantos anos”, din que “son así de vellos”.)

WORKSHEET 1 – online (para facer online)

WORKSHEET 1 – print out (para descargar e imprimir)

ACTIVITY 3: Describing yourself (colledes un folio ou unha folla da libreta e ides facer o mesmo pero en vez de Ed Sheeran esta vez ides describir a outra persoa. Quen vós queirades! Recordade que se é chica empezamos con “she” e se é chico imos empezar con “he”. Tedes que dicir como ten o pelo, de que cor ten os ollos, se é alto (tall) ou baixo (short), se é xoven (young) ou vello (old), como se chama, cantos anos ten e a maiores o que vos queirades. Por supostísimo facédeme un debuxo desa persoa para comprobar que o estades dicindo ben. E claro, mandádemo por correo: showandtext@gmail.com)

FINISH! Como xa vai tocando videochamada, esta clase vai ser máis lixeiriña, porque vense unha gorda para traballar nos próximos días! Moito ánimo e descansade algo tamén, que o tedes máis que merecido!

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s