Posted in 5º English, 6º English

DAY 22: 13/05/2020

Good morning everyone! How are you doing? It’s Wednesday and it’s English time of course. Hoxe vamos a deixar de lado a comida para repasar como facemos para describir a unha persoa, que é do que vamos a falar na videochamada do venres, asique nada de agobios e xa vos explico con máis detalle ese día pero ide practicando por aquí se queredes.

ACTIVITY 1:  Calendar (hoxe xa podedes dicir a data completa con Día da semana + Día en número + Mes, o tempo que fai, a vosa cor favorita e como estades todo seguido e con pregunta e resposta directamente)

ACTIVITY 2: Posters (póñovos dous posters con mogollón de palabras que algunhas delas xa sabíades seguro e outras que podedes ir aprendendo sobre os adxectivos para describir como ten o pelo unha persoa e outro sobre as partes da cara en inglés. A ver se dou feito que os posters falen pero de momento van ter que ir así. IMPORTANTE: todo o primeiro póster cando falamos del temos que empregar o verbo “HAVE GOT” porque é pelo, e o pelo témolo. Por exemplo “teño o pelo longo e rubio” – “I have got blond and long hair”. Acordádevos tamén de que en inglés os adxectivos van primeiro que o nome non é “pelo negro” en inglés sería “negro pelo”, non son “ollos marróns” en inglés sería “marróns ollos”. AHHH! E tede coidadiño con “Eu teño” – “I have got / I’ve got” e “El/Ela ten” – “He/She has got/ He/She’s got” que teñen que levar S por algún lado que son así de repunantiños.).

ACTIVITY 3: Online Worksheet 1 (vamos alá con esta ficha para facer online que sei que vos gustan moito e en canto lle dades a “FINISH” xa vos di as respostas correctas, así xa o sabedes de inmediato. Neste caso tempo que ler a descripción da rapariga esa que é SISTER de alguén e contestar ás preguntas que nos fan. Fixádevos ben en como fan esas oracións falando dela).

ONLINE WORKSHEET 1 – answer the questions

ACTIVITY 4: Online Worksheet 2 (nesta xa é máis doada, tedes que ler cada texto e escribir o nome da persoa da que fala, chupadísimo. Lede fixándovos moito no que di e como o di para non ter falliño ningún e cando rematedes Dádeslle a “Finish”. Para que me chegue a min o voso resultado Dádeslle a “enviar o resultado á profe” e tedes que poñer o voso nome e ao final o meu email que é showandtext@gmail.com e así xa sei como vos foi. Se non sodes capaces sacádeslle unha foto ao resultado e mandádesma por correo que me vale tamén).

ONLINE WORKSHEET 2 – match the descriptions

FINISH! Seguiremos traballando uns días máis algunha que outra descripción, asique non vos preocupedes se non as entendedes, ou vos parecen difíciles, iremos todos e todas xuntiños aprendendo e practicando máis este tema.

Lots of love,

TEACHER SANDRA 😉

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s