Posted in 5º English, 6º English

DAY 21: 12/05/2020

Hey there! English time again! It’s Tuesday and we start a new week. Are you ready? O prometido é débeda asique aquí vos deixo a historia que mais ou menos demos contado por videochamada pero todo ten solución nesta vida. Todas as actividades de hoxe van a xirar entorno a esa historia do noso animalejo favorito: Pig the Pug.

ACTIVITY 1: Calendar (non podía ser doutro xeito, aínda que teñamos unha clase algo diferente non pode faltar a nosa rutina de inglés para comezar a semana con ánimo, que despois pregúntavos Leif o venres e non sabedes contestarlle, asique practicade).

ACTIVITY 2: Storytelling (póñovos aquí o vídeo contando a historia, un pouco máis despaciño e con máis paciencia seguro que agora o entendemos mellor; vós dádelle a play e prestade atención á pronunciación).

ACTIVITY 3: Book (antes púxenvos o libro en vídeo, agora póñovolo en PDF para que o descarguedes e llo contedes a quen vós queirades que xa o saberedes de memoria e é moi sinxeliño. Podedes incluso mandarme un vídeo voso léndoo que seguro que o facedes perfecto).

PIG THE PUG – pdf

ACTIVITY 4: Worksheet (como non, agora vense a ficha de “reading comprehension”; ten o sen intríngulis pero imos collendo ritmo para ser a primeira. Explícovola por ser vós e porque estivestes moi atentos e atentas o venres. No primeiro oco da primeira ficha hai que poñer o título do libro. En “author” tedes que escribir o nome do autor ou autora. En “characters” escribides o nome dos personaxes que neste caso son dous cans, a ver se lle atopades o nome. En “description” escolledes un dos personaxes e describídelo (pensade na cor, nas partes do corpo, nos adxectivos de personalidade para dicir como é…) En “summary” un resumo cortiño da historia. En “opinion” dades a vosa opinión, como consello comezade a oración así: In my opinion this book is… (e aquí metédeslle un adxectivo: boring, interesting, good, bad, silly, funny…). En “favourite sentence” tedes que coller de todo o conto cal foi a vosa oración favorita e escribídela tal cual. En “new vocabulary” poñedes as palabras do libro que non saibades e ao lado escribídeslle o significado en castelán ou galego. Na segunda páxina desta ficha tedes preguntas sobre a lectura para ver se a entendestes ben (lembrade contestar con respostas longas por exemplo a primeira pregunta non me vale que poñades “Pig the pug” e fuera, no, no, no, no… quero unha oración “The main character is Pig the pug” e así con todas). E por último onde pón “drawing” tócavos a vós facer un debuxo relacionado coa historia, podedes copialo do libro pero despacio e centrándonos nos detalles eh? Nada de a correr e pista.)

WORKSHEET – Reading Comprehension PDF

FINISH! E con esto xa vos teño entretidos para unha temporada. Mañá máis e mellor. Ide facendo de poucos en poucos pero algo todas as semanas. E por suposto non vos esquezades de mandarme cousiñas si? Xa sabedes que vivo no meu correo electrónico: showandtext@gmail.com para ver que vén sabedes levar estes días tan diferentes.

Lots of love,

TEACHER SANDRA 😉

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s