Posted in 1º English, 2º English, 3º English, 4º English, 5º English, 6º English, English, Preschool, Storytelling

RABBIT! RABBIT! RABBIT!

Today I bring you a new book. As always, you will find the book in PDF to download or print out and also the individual pictures of the book. And do not forget the activities which go with this book. Enjoy!

Aquí está o libro das imaxes que vedes arriba pero en versión PDF todas xuntas e para imprimir e descargar. Facede clic sobre o enlace que tedes a continuación.

RABBIT! RABBIT! RABBIT! – pdf

E por suposto a ficha de comprensión lectora ou “READING COMPREHENSION” para traballalo un pouquechiño/bastante máis en profundidade. Son dúas páxinas recomendables para imprimir. Na primeira escribimos o título, o nome do autor/a, os persoaxes da historia, unha descripción dun personaxe, un resumo, a nosa opinión, a frase favorita de todo o conto e por suposto anotamos as palabras que aprendimos novas xunto co seu significado.

WORKSHEET – reading comprehension

E propóñovos algunha manualidade a maiores, para facer desta historia un mundo novo e poder volver a contala vós mesmos con todo o material que precisedes e a quen vós queirades e tantas veces como queirades.

  • CRAFT 1: Paper Rabbit (un coello feito con papel; só se necesita un folio branco ou de calquera cor, unhas tesoiras e un rotulador para debuxarlle os ollos xigantes).
  • CRAFT 2: Rabbit Mask (por suposto non podía faltar a careta para meternos máis neste persoaxe tan especial; coma sempre recoméndovos empregar cartulina).
  • CRAFT 3: Origami Rabbit (outra manualidade faciliña, só fan falta as nosas mans e un papel branco ou de calquera cor)

E último de último para rematar, un vídeo que vos fala un pouco máis en profundidade de como son os coellos no seu día a día.

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s