Posted in 1º English, Animals

DAY 9: 11/05/2020

Hello everyone! How was the weekend? Comezamos outra semana máis en inglés con máis actividades para facer. Seguimos repasando, seguimos reforzando, seguimos traballando. Tócanos libro hoxe.

ACTIVITY 1: Calendar (coma sempre empezamos a semana co noso súper calendario! ide dicindo pouquiño a pouco que non quero que vos esquezades de ningún vale?)

ACTIVITY 2: Vocabulary (seguimos co noso súper vocabulario de animais, lembrade que con animais utilizamos “It”, animádevos a repetilo en voz alta).

ACTIVITY 3: Pupil’s Book (open the RED and WHITE book on page 58 exercise 16, abride o libro vermello e branco na páxina 58, vamos a facer o exercicio 16. Que hai que facer? Clicades no vídeo que vos poño aquí abaixo para escoitar un audio e imos poñéndolle os números nos cadradiños das imaxes para ir ordenándoas a según as van dicindo. A número 1 xa o tedes posto, é a SNAKE. Despois de escoitar, imos a pegar as pegatinas coas palabras debaixo do animal que din (sabedes que as pegatinas están ao final do libro). Por último, escribimos as palabras que aparecen nas pegatinas para asegurarnos de que tamén sabemos facelo). Así son os exercicios de inglés, completitos a máis non poder.

Aquí vos deixo o VIDEO co audio que podedes escoitar cantas veces queirades e a imaxes da páxina do pupil’s book para que saibades fixo cal imos traballar.

PUPIL’S BOOK – page 58

FINISH! Alá vai outro día de duro traballo. Xa sabedes que se queredes atopar máis cousiñas para facer en inglés ides á UNIT 5: Wild animals e podedes ver vídeos relacionados cos animais, xogos traballando esta temática e recursos como fichas extras de ampliación.

Best wishes,

TEACHER SANDRA 😉

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s