Posted in 1º English, Animals, English

DAY 5: 22/04/2020

Hello kids! How are you today? It’s Wednesday e como todos os Wednesdays temos clase de inglés, sen Leif e botándoo moito de menos pero nós podemos. Ready para outrace clase repasando ANIMALS? 3…2…1…GOOOOO!

ACTIVITY 1: Calendar (esta é a vosa oportunidade para deixar aos vosos papás e mamás coa boca aberta mentras faladas en inglés; demostrádelle o que sabedes).

ACTIVITY 2: Vocabulary (seguimos repasando o vocabulario, xa sabedes, tres niveis cada vez máis difíciles e unha proba pequena ao final, a ver quen saca 100, seguro que todos e todas).

ACTIVITY 3: Pupil’s Book (imos traballar cun dos nosos libro de inglés, si o que é de color RED, open your book on page fifty-one (abride o libro na páxina 51) exercise three, exercicio 3, IT’S STICKER TIME! PEGATINAS! Collédelas ao final do libro e son as de animaliños, intentade ler fixándovos na palabra de debaixo de cada debuxo e pegade a pegatina onde corresponda). Se non tedes este libro na casa NON pasa nada. Non fagades esta actividade; déixovos aquí a páxina da que vos falo para que vos orientedes mellor.

FACEDE CLIC AQUÍ PARA VER A PÁXINA DO PUPIL’S BOOK

ACTIVITY 4: Activity book (alá vamos con outro libro, este é o WHITE AND RED; open the book on page forty-one (41) exercises 1 and 2, exercicios 1 e 2). No primeiro hai que lee as palabras e unilas co animal que din, se tedes tempo podedes colorear. No segundo exercicio hai que seguir a serie: parrot – frog – mouse / parrot – frog – (cal virá agora?) escribimos o nome e debuxámolo o mellor que poidamos.

FACEDE CLIC AQUÍ PARA VER A PÁXINA DO ACTIVITY BOOK

ACTIVITY 5: Game 1 (se vos gustou o xogo de puzzles de onte, aquí o deixo outra vez, para que lle dedes outra volta e a ver se o facedes máis rápido que a primeira vez campeóns)

ACTIVITY 6: Game 2 (aquí traio un xogo novo e reluciente recién grabado por min con voceciña monísima (é a que teño, que remedio me queda), este tedes que escoitar e escoller cal resposta é a correcta, para iso tedes que saber como se escriben as palabras asique estade preparados vale?)

FINISH! Acabóusenos a semana de inglés, ata a que vén nada. Ca de cousas que temos que facer a que si? Por se vos sobra algo de tempo na vosa carpeta que pón UNIT 5: Wild Animals (que podedes clicar aquí e xa vos leva directamente a ela) atoparedes todo o necesario para non aburrirse como por exemplo vídeos en inglés, cancións en inglés e todos os xogos que fun facendo ata agora para que os repitades as veces que queirades. O venres volvo con ARTS AND CRAFTS, a ver se vos propoño unha clase tamén, que as manualidades e a creatividade estes días non poden faltar.

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s