Posted in Flashcards, Resources, Teacher's Resources

FLASHCARDS: Extra Animals

This slideshow requires JavaScript.

Terminando ya con el vocabulario de animales, algunas palabritas más. Algunas veces son los profesores y profesoras las que asignan un determinado número de palabras al alumnado; lo mejor es dejarles a ellos decidir cuales de esas van a serles útiles, cuales necesitarán saber y cuales no.

SÚPER CONSEJO: El aprendizaje personalizado ayudará a los discentes a ser más autónomos y exigentes a lo largo de la enseñanza.

Extra Animals – PDF

Extra Animals WORDS – PDF


Finishing with the vocabulary about animals, here you have some extra words. Sometimes teachers are those who designate a determined number of words to the learners; the best option is letting them choose which ones are going to be useful in their daily life.

PIECE OF ADVICE: Personalized learning will help pupils to be more autonomous and demanding in their educational process.

Extra Animals – PDF

Extra Animals WORDS – PDF

Advertisements

Author:

Sandra es la autora del blog "showandtext", o lo que es lo mismo, la innovadora idea del "enseña y cuenta" de toda la vida: "enseña y chatea". Aquí podréis encontrar diversas actividades o juegos, dependiendo del nivel de los alumnos y alumnas, para repasar, practicar o revisar algunos de los contenidos adquiridos en el aula. Los niños y niñas aprenderán a ser autónomos en su búsqueda del conocimiento, al mismo tiempo que se dedica una parte a los y las "teachers" (teachers' corner) donde encontrarán propuestas, recursos y DIY (do it yourself) materiales para aplicar diariamente.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s